Service en Garantie

SERVICE

De missie van ZepHill Equestrian is te zorgen voor de wereld waarin we leven, van de producten die er gemaakt worden tot de wijze waarop we iets teruggeven aan de samenleving. Daarom maken wij producten van een hoogwaardige kwaliteit, die lang meegaan en verkopen wij ook tweedehands producten. Samen gaan we voor zero waste. Bij ZepHill Equestrian streven we ernaar een voorbeeld te zijn voor de paardenhouderij en ruitersport.

Deze missie trekken wij door in onze webwinkel. Dit kun je merken aan onze uitgebreide adviezen, het klaar staan voor onze klanten en ervoor zorgen dat je altijd het beste krijgt.

Maak kennis met onze handgemaakte producten van hoogwaardige kwaliteit en de bekende kwaliteitsproducten van onze leveranciers.

ZepHill Equestrian neemt de tijd voor je, waardoor er altijd ruimte is voor persoonlijke adviezen.

Hou daarom onze  en Instagram pagina in de gaten voor leuke acties en aanbiedingen.

Annuleren van een bestelling
Je bestelling kun je binnen 48 uur kosteloos annuleren, mits deze bestelling nog niet verzonden is. Om een bestelling te annuleren kun je een e-mail sturen naar: 
info@zephill.nl. Je ontvangt per e-mail een bevestiging dat de bestelling geannuleerd is.

Als een artikel niet op voorraad is
Wij proberen onze voorraad zo goed mogelijk bij te houden maar het kan natuurlijk altijd gebeuren dat een artikel niet meer op voorraad is. In dat geval zullen wij contact met je opnemen om te overleggen of je wilt wachten tot een artikel opnieuw besteld is of voor een passend alternatief. Het is uiteraard altijd mogelijk om het betaalde bedrag teruggestort te krijgen. Het terugstorten
kan 3 tot 5 werkdagen in beslag nemen.

GARANTIE

Op alle bij zephil.nl gekochte producten gelden, vanaf de aankoopdatum, de door de fabrikant aangegeven garantietermijnen op fabricagefouten. Indien garantie van toepassing is op een product, wordt
een garantiebewijs meegezonden. Voor de meeste artikelen geldt een garantieperiode van 12 tot 24 maanden. Mocht er sprake zijn van een fabricagefout, neem dan per e-mail: 
info@zephill.nl contact met ons op.

Enkele tips voor het gebruik van je aankoop::
- lees, indien van toepassing, voor het gebruik de bijgeleverde gebruiksaanwijzing voor verantwoord onderhoud van je aankopen.
- open of repareer je producten nooit zelf, hiermee vervalt je recht op garantie.

ASSORTIMENT

Niet alle artikelen die op de webshop worden aangeboden zullen voorradig zijn.
Het is echter altijd mogelijk om via de mail: 
info@zephill.nl te vragen naar de mogelijkheden.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en like ons op e.