Refund policy

ARTIKELEN RETOURNEREN

Volgens de wet "Kopen Op Afstand" heb je het recht om een besteld product binnen 14 werkdagen te retourneren, in oorspronkelijke staat, niet geopend en onbeschadigd.

Hoe kan ik een artikel retourneren of ruilen?
Als je een artikel terug wilt sturen, dien je de volgende punten te doorlopen:

  1. Stuur voor het retourneren van een artikel een e-mail naar: info@zephill.nl
    Vergeet niet het ordernummer van je bestelling te vermelden.
  2. Per e-mail ontvang je van ons een bevestiging.
  3. Stuur het retourpakket naar ons adres:
    ZepHill Equestrian
    Rijksweg 38
    6085 AC Horn
  4. Bij het afleveren van het pakket bij een servicekantoor van Post.NL of DHL ontvang je een trackingnummer. Bewaar dit goed, het is je bewijs van retournering. ZepHill Equestrian kan niet aansprakelijk worden gesteld voor onderweg zoekgeraakte pakketjes.
  5. Na ontvangst van je retourzending, ontvang je van ons een bevestiging per e-mail.
  6. Afhankelijk van je wens storten we het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk terug op je rekening of ruilen we het artikel om.

Voorwaarden
Het artikel mag niet gedragen, gebruikt of beschadigd zijn of een gepersonaliseerd (bijvoorbeeld een artikel met een gravure) of op maat gemaakt product betreffen. Artikelen die gebruikt, beschadigd of gepersonaliseerd zijn, worden niet geaccepteerd en zullen teruggezonden worden naar de afzender. De verzendkosten die hieraan verbonden zijn, zijn voor rekening van de afzender. Mocht je bestelling beschadigd worden bezorgd dan dien je dit zo spoedig mogelijk per e-mail aan ons te melden.

De verzendkosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant.

Uitzondering

Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling (Seal) na de levering is verbroken.

Foutieve levering of defect product:

Als je een verkeerde levering hebt ontvangen of er is iets misgelopen bij je levering, neem dan direct contact op met onze klantenservice via info@zephill.nl
Onze medewerkers helpen je graag verder. Houd er rekening mee dat enkel de producten die aangekocht werden bij ZepHill Equestrian teruggezonden kunnen worden voor terugbetaling. Als je vragen hebt i.v.m. retourzendingen, mail ons gerust. Houd voor een snelle en persoonlijke service je ordernummer bij de hand.