Verzenden en Retourneren

VERZENDEN

ZepHill Equestrian biedt de uiterste zorg aan het verzenden van de bestellingen. 

De meeste producten zullen bij de bestelling, mits op voorraad en op werkdagen voor 15:00 uur besteld, dezelfde dag verwerkt worden. Na het verpakken van de producten wordt de bestelling aangeboden bij onze vervoerder. Je ontvangt dan van ons een Track & Trace code, zodat je kunt zien wanneer de bestelde producten worden aangeboden. Over het algemeen worden de producten de volgende dag al bij je geleverd. ZepHill Equestrian levert overal in Nederland, België en Duitsland.

De verzendkosten binnen Nederland bedragen € 6,95. 2021 moederdag actie: verzendkosten slechts € 3.25*

Verzenden naar België en Duitsland is € 9,00. 2021 actie: verzendkosten slechts € 6.49*

 * minimale orderwaarde € 29,- 

 

ARTIKELEN RETOURNEREN

Is het product niet zoals je je had voorgesteld? Uiteraard is retourneren geen probleem. Je kunt je bestelde product(en)* binnen 60 dagen retourneren.

Hoe kan ik een product retourneren of ruilen?
Als je een product terug wilt sturen, volg je heel eenvoudig onderstaande stappen:

  1. Stuur voor het retourneren van je product een e-mail naar: info@zephill.nl
    Vergeet niet het ordernummer van je bestelling te vermelden.
  2. Per e-mail ontvang je van ons een bevestiging.
  3. Stuur het retourpakket naar ons adres:
    ZepHill Equestrian
    Rijksweg 38
    6085 AC Horn
  4. Bij het afleveren van het pakket bij een servicekantoor van PostNL of DHL ontvang je een trackingnummer. Bewaar dit goed, het is je bewijs van retournering. ZepHill Equestrian kan niet aansprakelijk worden gesteld voor onderweg zoekgeraakte pakketjes.
  5. Na ontvangst van je retourzending, ontvang je van ons een bevestiging per e-mail.
  6. We storten het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug op je rekening.

De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

Ruilen 
Wil je het product liever ruilen voor een andere kleur/maat of een ander product? Stuur de producten* die je wilt ruilen dan retour naar ZepHill Equestrian via bovenstaande procedure.
Voor het product dat je graag wil ontvangen, kun je een nieuwe bestelling plaatsen op onze website.

Voorwaarden
Het product mag niet gedragen, gebruikt of beschadigd zijn of een gepersonaliseerd (bijvoorbeeld een artikel met een gravure) en/of op maat gemaakt product betreffen. Artikelen die gebruikt, beschadigd of gepersonaliseerd zijn, worden niet geaccepteerd en zullen teruggezonden worden naar de afzender. De verzendkosten die hieraan verbonden zijn, zijn voor rekening van de afzender. 

Uitzondering
Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling (Seal) na de levering is verbroken.

Foutieve levering
Als je een verkeerde levering hebt ontvangen of er is iets misgelopen bij je levering, neem dan direct contact op met onze klantenservice via info@zephill.nl
Onze medewerkers helpen je graag verder. Houd er rekening mee dat alleen de producten die aangekocht zijn bij ZepHill Equestrian teruggezonden kunnen worden. Als je vragen hebt i.v.m. retourzendingen, mail ons gerust. Houd voor een snelle en persoonlijke service je ordernummer bij de hand.

Beschadigde artikelen
Heel soms kan het gebeuren dat je pakketje een beschadiging heeft opgelopen. Wanneer je bestelling aankomt, vragen wij je daarom de inhoud meteen te controleren. Mocht nu blijken dat jouw bestelde producten beschadigd zijn, vragen we je om direct contact op te nemen met onze klantenservice via info@zephill.nl. We zullen dan samen zoeken naar een passende oplossing. Vermeld je ordernummer, adresgegevens en telefoonnummer in de e-mail.

 * Artikelen in de Sale/Uitverkoop kunnen NIET worden geruild of geretourneerd.

 

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en like ons op e.    

 

Contact Details

Huis, locatie, adres, kaart marker Gratis Pictogram van Mini Icons Rijksweg 38
      6085 AC Horn

06-41197180

35929070-e-mail-pictogram-op-blauwe-achtergrond-schone-vector - Het  Ondernemersbelang info@zephill.nl